Blogger Templates

update seketika

huh kepenatan melanda
apabila aku selesai membantu
wak udin dan wak wok serta ahli2 keluarganya
bagi menjalankan kenduri anknya
yang bernama abg juan
tahniah abang iwan
smoga pnjang umur dan dimurahkan rezeki
serta tabah harungi liku2 dalam
alam suami isteri nie
dapat anak nak comey2 yer hikhik
abg dan kak ein
sama cantik sama padan
bagai pinang dibelah dua
tp kak ein ada gg taring cam aku lah
hehe
aku prasan masa kami dari pihak pengantin lelaki
menunggu pengantin perempuan kuar
then die dah smpai depan kami
die terus salam abg iwan sambil tersenyum
masa to la aku perasan
alamak ! gg taring macam aku sehh !!
belah kanan plak tuh haha
memang ta sangka la kan
tp gincu die asyik tersangkut2 je kat gg nye tuh
mama kata memang cam tuh
dulu mama pown sama
aduh kompom aku nanti
melecet2 gincu aku kunk haha
da la ta pandai solek2 nih
nanti kenduri kita jgn lupa dtg plak ye heee
tp awal lagi ..

ermm best gle kenduri di sana
dan masa nie lah aku mengenali
sedara mara
sepupu sepapat aku yg aku ta kenal
kelainan orang jawa nie banyak sgt
malam2 pown ada jugak yg datang kenduri nie
ramai pulak tuh
dan mereka saling tolong menolong antara 1 sama lain
lembu 2 ekor yg tombang
dan ayam smpai 80 ekor to pown ta cukup lagi
woww!!! keseluruhan berjumlah dalam 10k
gempak sehh !! memang meriah la kan
semua datang
siang jangan kata lah ta putus2 orang datang
kol 3 pown masih ramai lagi
kerja aku di panggil mak cik / pak cik2 ta kira masa
asal nampak aku je pangil aku
haha sampai naik pening aku dibuatnya
ada ke plak pakcik aku nie swoh aku bawak keta die
alamakkk !!!! cam ne nie haha
aku mampu gelak je
da la keta die besar memang ta lah kan
aku da la baru pas qti jpj lom lagi
jalan kg da la sempit
alamatnya aku masuk gaung ! haha
ermm akhirnya semua selamat dan selesai
tema di belah pihak perempuan wane biru
yang lelaki warna oren dan hijau
semua adik beradik dan ahli2 keluarga berpakaian sama
memang best la ..
tp yg ta best ta dapat amek gambar sama2
lau amek gambar sama2 leyh wat frame dah
huuu aku kat sana apa lg
jadi photografer la kan
dapat kamera huhh jalankan kerja aku

anyway semua best2 belaka
walaupun aku ta pandai cakap jawa pekat sangat
tp aku paham apa yg dowg ckap
haha
tahniah sekali lagi
kepada abg iwan dan kak ein ..


seorang gadis menyuarakan suara hati

0 comments: