Blogger Templates

berita gembira !!



Hooorreeeyyy !!! waa suka nya aku
Haha harus lah kan (^_^)
Impian sudah menjadi kenyataan
Hari nie aku ada berita gembira untuk semua orang
Yang telah memberi semangat serta dorongan pada aku
Iaitu …..
Aku telah mendapat lesen P (full)
Kau ada ?? haha
sebelum memulakan test jpj aku g daftar dulu
nie lah no aku


sempat lagi aku snap an haha
bia lah pe owg na kata 
aku wat hal aku jerk !!
sementara tnggu no aku nie aku tunggu at 1 pondok beramai2
Mula 2 tuh nervous jugak babe !!
Rasa nak gugur je jantung aku nie
N na putus je kaki aku haha
But dengan kesungguhan aku
Aku telah membuat lebih perfect daripada sebelum nie
Masa aku belajar memandu slalu tuh ..
Tidak kusangka meyh !!
Nek bukit skali test je dah terletak tayar aku kat tengah2 line kuning
N masuk parking PERFECT gle !!!
Ta terlebih ta terkurang …
Cermin sisi kiri kanan suma masuk lam petak !
Then parking T ngam !
Ta terlebih pown buntut keta ..
N terletak di tengah2 parking keta ..
Huhu gembiranya aku !!
Tiada mati enjin atau sebagainya ….
Syukur alhamdulillah aku dapat full mark !!

Kini aku menunggu giliran untuk membuat jalan raya ..
Nama aaku telah dipanggil then aku masuk keta tersebut
Dengan sopan santun n tertib
Ceewahhh … haha
Bole tahan lah org jpj tuh !!
Bole ngam lah …
Tp banyak mulut smpai ada masa to mengganggu konsentrasi aku
Huh sabo je lah ngan jpj nih
Banyak membebel sehh …
bukan bebel ape die bebel sal keje die lah
tanya aku buat ape skunk lah 
adik baradik aku lah 
huh penat aku na menjawabnya
Ada tuh saja nak saiko aku
Seb la aku nie jenis berpendirian pada diri aku sendiri
Tiba di taffic light aku sound die

Aku : “en diam kejap erh bagi saya lepas traffis light nie dulu baru en sambung borak” hahahhaha
          (Upppsss !!! maap la en saya terkasar bahasa haha)
           Aku ingt die n na mara tp die bantai tergelak

En jpj : Die cakap “ haha awak nie lawak lah , 
            baru first time saya jumpa org cm awak nie selamber je “

Aku : Huhu ye ke en ???

En jpj : yer la walaupown saya saje mengganggu awak tp awak tumpu je 
             pada apa yang kerja awak buat bagus awak nie .. hahaha

Aku : ermm sabo je la aku ngan en nie …!

Tiba di traffic light lg 1 aku ta lepas lampu ijau then tiba2 traffic light bertukar wane kuning plak aku pown brek atas line putih …

Aku : alamakk !! cam ne nie en ??

en jpj : tah awak saya ta taw hahaha

Aku : alaa en jgn la gagalkan saya … (wat muka 10sen)

En jpj : ta pe kali nie saya lepaskan awak patotnya ta bole nie …

Aku : saya ta kira en saya nak bawak keta nie sampai saya selesai ..

En jpj : haha ta pe2 keputusan nya nanti sya g taw blik kunk ye

Aku : en janji lulus kan saya haha ….

Otw balik macam2 die cerita tp aku wat ta geti je haha
Jem tol aku !!! aku ckp ha ye hahah lantak kan die ckp sowg2 ..
Smpai kat COTT die tanda keputusan aku …
Tp kesempatan tuh aku ckp
Aku : en bg la full mark haha

En jpj : awak diam je cuba jangan melawan
 
aku : teros diam huhu  

en jpj : awak kira oke memandu nie awak lah paling tinggi saya bg




< 17/20 >


Syukur alhamdulilah … abez en saya lulus ke nie ?
Yer lah huhu ..

Gembiranya aku …
Now aku dah ada lesen B2 n  D full
kita langgar itu roblock haha
Wowww !!! ta saba na kua keta plak …
Nantikan cerita pada esoknya …


seorang gadis menyuarakan suara hati

0 comments: