Blogger Templates

pencuri bodo !

Terbantut aku nak rehat kat umah
Ade yang nak mengacau
Ta bole tgk aku senang lah tuh
Macam la ta bole buat sendiri
Ermm
Sabo je lah ~~~
Lepas aku siap2 kemas umah n mandi sume
Tiba2 sewaktu aku tengah tgk cerita “sekali lagi”
Kat dalam laptop
Aku mendapat 1 panggilan
Daripada mak teh aku
Ikutkan hati yang mara setelah apa die wat at family aku
Memang aku malaz nak angkat
Tp aku tengok die dah kol 2 kali
Aku pown angkat la
Mana taw urgent plak kan aku jugak yang kena
Ermm dah angkat die mintak tolong at aku pulak
Tolong tgk kan laptop anak die tuh
Kata nya tah ape prob erh
Emmm dah kena kuar umah
Malaz la pulak !!!
Then mama swoh dating kilang tok acu kasut raya
Hahhaha to aku suka
Tp yang aku ta suka kena bawak anak buah aku tuh
Ermm tap o lah na buek cam no an ...
Bawak yo la nek moto ayah aku tuh
Dah sampai sana
Aku pown salam kawan2 mama aku
Haha then aku acu kasutnya
Alamakkk !!! mama ta muat lah ..
Adoi ..haha
Siap kawan mama acu kan kaki aku
Katanya “betul2 lah cam mana jadi pengantin nie nanti”
Adusss mak cik nie .. hahaha leyh wat lawak plak ...
Masuk bole tp cm ketat sikit ..
So mak cik to order saiz lain
Kalau kowang nak tau
Aku nie susah cikit nak cari kasut
Ta taw knapa .. haha
To lah kelebihan aku kowt .. ececeh ...
Susah cam mana orang nak bg selangi tak kena pada saiz aku
So kena la bersabar n dapatkan jugak saiz aku
Hikhik .... sampai kan mak cik to geram ngan aku
Hahah maaf yer cik aza ...
Bkn salah saya salah kaki nie ...
Haha g pown oke pe .. susah jugak pada yang nak hadiahkan aku kasut ..
Bukan slalu an ..
Dah settle aku sarung kasut nanti cik aza amek yang lain
At tempat tuh ..
Mintak2  lah cepat sikit
Coz aku tgk cam lawa je
Haha ramai jugak lah yang kata lawa
Well !! tgk la kan citarasa sape .. haha
Pas settle aku nye aku nak settle an laptop ank buah aku nie
Aku pown p la jumpa supervisor mama
Harap2 die leyh bantu ..
Die cek2 .. lama gak aku at kilang uh
Then die cakap kena anta kedai repair n Tanya
Bermasalah pada window nye
Maklum lah laptop free an dib g oleh kerajaan
Sempena 1 malaysia ..
Gaji bawah 1 k dapat lah laptop tuh
Aku rasa bukan laptop kowt die cam note book
Ala cam nie haaaa


Pas anta at kedai
Tanya punya Tanya kena rm199 lau ahli
Tukar window + format skali
Ermm to tnye mak die dulu lah kunk aku wat keputusan
Sape yang nak membayor den ta terdayo do
Sebelum balik aku Tanya die na g mana ta
Katanya tak ..
Erm aku pown g la at kedai tudung aku nak cari tudung jap
Skunk sume dah mahal
Aje ke pelik aku ..
Taw dulu aku beli awl2
Emm pastuh aku g anta ank buah aku
Then aku nak g beli goring pisang at
Taman sri pagi tepi tuh
Skali aku cek beg wet aku
Wet aku hilang !!!! OMG !! setan mana pulak dah yang amek
Vavie tol ah ... mak bapak kowang ta bg wet ke
Hangin tol aku
Aku dah order goring pisang nih
Ape aku nak bayo alamak ai ............
Selongkar punya selongkar seb bek la ada wet selit2 ...
Syukur Alhamdulillah ....
Allah membantu aku di kala aku susah
Lau ta malu aku dibuatnya
Then aku beli jambu batu best !! haha
Tok lega kan mara aku nih
Then aku pulang dgn kehampaan ....
Coz wet aku hilang ...
Ermmm sedeyh gle ...
Last aku ingat aku isik minyak moto ayah aku td rm3
Pasto ada lg wet tuh !!
Tp tah kemana .. se blah ta bnyak
Tp ta banyak pown bg aku skunk wet bkn senang nak cari ...
Ermmm
Ta pe lah benda dah pon terjadi ...
Naseb bag wet aku skali tak hilang ....
Pada yang curik tuh bawah2 lah bertaubat
Ta kemana kau nak amek wet orang !!


seorang gadis menyuarakan suara hati

0 comments: