Blogger Templates

bercuti bersama tersayang !

Hari minggu meluangkan masa bersama keluarga
Haha
Bangun2 je teros wat keje umah
Selesai semuanya aku tido sekejap
Lepas saja mama balik kol3
Mama masuk blik n kejut kata nya
Swoh aku kemas siap haha
Best3 !!! ta saba rasanya nak janjalan ..
Setelah siap kami pown memulakan perjalanan kami
Masuk je highway ayah leyh silap masuk plak
Haha
Ade ke plak ayah masuk highway ke luala lumpur
Aku pown jadi kompius .
Ermm ta lama tuh ayah keluar balik
Ke jalan tol pedas
 N ayah ikut jalan dalam
Macam2 mama tunjuk at aku sepanjang perjalanan kami to
Dari usia aku kecik sampai la sekarang
Sebelum tiba aku teringt kembali sewaktu aku kecik
Aku duduk rumah banglo sementara akibat
Ada wabak penyakit  J.E  at tempat tggal aku dlu
Masa tuh cik pah yang jaga aku n abg aku
Die baik sgt2 ..
Dial ah tlg masakan lauk kegemaran aku
Iaitu lala masak sambal
Best !! smpai skunk masih tergiang2 kat tekak aku nie
Tak lama tuh tiba lah di pd
“selamat datang port Dickson “
Cewaahhhhh ….. haha

Aku lepak at batu 4 ..
Ramai orang at c2
N banyak perubahan huhu
Smbail jalan2 tepi pantai aku terjumpa ada
Beberapa monyet nie comel sgt2 .. hehe …
Siap pakai pampers lagi .. hakhak
N then aku shopping at c2 haha
Aku terpikat ngan 1 topi nie comel2 sangat2 …
Lg pown memang aku minat benda2 cam nie
N aku harap ade la pasangan aku
Tolong belikan tok aku
Tp sowang pown ta de …
Haha lupakan lah …
Aku ta mengharap pown
Yang penting dowang taw ape kehendak wanita … heee
Ermm belek punya belek banyak2 topi at c2
Aku suda rambang mata …
Lau bole sume aku na beli
Comel sgt2 .. heee
Ermm n aku wat plihan aku beli 1 je …
Nie lah topinya …. Heee


syantik ta ?? haha 
ta nampak sangat kan ...
heee 
aku saje kabur kan
erm so nie la antara pic2
yang aku melaram di sana
haha
best gle !!





so sweet my dad n my mom ...





selepas penat berpozing ...
ayah membawa aku mengimbau kembali
kenangan aku sewaktu kecik
haha
sume dah berubah
lain sgt2
tempat aku selalu mam malam bersama keluarga
tempat aku bermain
tempat aku shopping 
tempat ayah aku repair keta
macam2 lagi la
huhu
dlu slalu ngekor 
bontot mama ayah
maklum la anak manja
upsss !!
ta de la gurau je
aku seorang yg garang la
gagaga ....
lepaz penat janjalan ...
tiba lah masa tok melantak ...
haha
terbaik babe !! kat cini la aku g ..


di sini lah destinasi aku yg terakhir
haha
kembung perot aku mam at sini
memang lazat
smpai lupa diet aku
ermhh
tp ta pe yang penting aku
hepy dapat kuar bersama keluarga
cma abg aku je yang ta ikut ..
haha
memang rugi la kan heee
kat sni akuu mam bese2 jerk
mam ikan masak stim , tomyam  n sayur kangkung 
sementara tnggu lauk tuh aku mam 
nasi lemak bungkus yang tersedia
at atas meja uh 
perghhh licin babe !!
2 pinggan aku makan ..
haha
mengah perot aku ...
kesimpulannya ....
best sangat2 .. dapat luangkan masa
bersama insan tercinta ...
sayang ayah n mama ... 








seorang gadis menyuarakan suara hati

0 comments: