Blogger Templates

bersenam

Tiba2 je aku menjadi rajin
Hakhak
Cam ta caya pown yer
Ermm fiera membe aku lepak at umah
Sampai kol 6
Penat jugak melayan kerenah kawan aku sowang nie
Haha by the way best  borak ngan die
N ta tertinggal gosip2 kami
Huhu
Secara tiba2 aku kata kat fie
“aku na g jogging lah”
Haha cam klaka pown yer
Fie kata haha oke lah tuh kau nie pown
Seb la die support aku
Die na 4low aku tp ta de transport pulak
Aku pegi ngan abg aku
Nek moto die na nek ape pulak
Moto aku mama guna
Ermm die jelez coz aku dpat pegi jogging
Huhu
Ta pe la babe nanti kita pegi ramai2 keyh !!
aku jogging at mana ??
Ermm abg aku bole pulak bawak at
Komplekz rakan muda paroi
Perghhh bapak ramai orang
Aku dah mula segan n malaz na jogging
Huhu
Tp abg aku leyh lak kata
Pegi la jogging dulu angah na lock moto nie
Alamakkk !!! abg aku nie saja je lah
Aduhhh aku wat cam ta de orang pandang aku lah
Huhu padahal ramai dok perhatikan aku
Dengan muka ta bersalah
Aku masuk padang n jogging cam bese
Ramai dok suit2
Eeee geram je aku dengar !!
Spoil betull …..
Huhh bila aku wat do no dowang mula lah begang
Haha lantak kowang lah
Kesah pulak aku
Ramai jugak mamat hikhik
Tp ta berkenan di mata aku lah
Hati aku mula menjadi keras n ogo
Alamakkk !! berat nie haha
Ermmm cungap2 jugak  lah kan
Maklum lah da lama ta jogging
Asyik dok umah mengangkang n membesarkan punggung jerk
Huuu bila dah masuk balik padang
Hambikk kau !! semua sakit2
Tp aku kuatkan semangat
Teroskan perjalanan tp aku mampu wat 4 round je
Ermm oke lah kan haha
Sebelum na balik
Aku terserempak ngan sorang mamat nie
Dari jauh aku cam kenal lah die nie
Ermm bila dah dekat2
Masing2 baru cam huhu
Rupa2nya adik angkat aku yg sekian lama aku ta jmpa
Nama die emal .. dok at sikamat kowt
Lupa pulak .. hehe
Ermm jam dah lewat
Abg aku pown da na balik
So aku balik lah ikut die …
Ermm best sangat2 Coz first time aku jogging semula
Setelah sekian lama aku meninggalkan semua nie
Hakhak
Apabila badan dah emakin montel baru lah nak bersenam
Lau tidak haram na senam


seorang gadis menyuarakan suara hati

0 comments: