Blogger Templates

terosan

Huh kepenatan melanda ..
Hari nie kari yang ketiga aku membuat
Xcercise pada tubuhku ini
Yang sekian lama ia terperap je
Lemak2 aku pown semakin berkembang
Haha
Hari nie aku g jogging at kompleks rakan muda
Kat paroi lagi
Bersama abg kedua aku
Iaitu shahrul iqmal ..
Kowng taw ta kat mana ?
Mana yg duduk area semban taw la kowt .
Bape pusingan aku wat hari nie ?
Haha
Cuba teka ….
Ermm 5 jerk !! ingat na wat 6 pusingan tp ta lepas
Ta pe2 .. esok2 kan ada

Hari nie special sikit kowt bahaha
Na taw knapa ?
Jgn sangka aku jumpa jejaka yer ….
Oh tidak sama sekali …
Tp aku berjonging bersama sowang minah nie
Bole di kata kan pangkat kaka aku kowt
Muka nmpak agak berumur sikit
Yang pelik nye bila aku berjalan
Die pown berjalan
Bila aku jogging die pown ikut
Haha
Aku mula rasakan pelik di situ
Tp aku anggap biasa je
Erm
Not bad laa … aku nak tegur
Segan la pulak . hahakhak
So 4low n 4low je la kan..
Bila nak balik pown sama
Die ke tempat membuat senaman
Aku pown secara tak sengaja aku 4low
Nak tegur ta de la kan
Mulut aku nie berat sikit
Ta taw la pemalu ke hape .. haha

Ermm
Jam ditangan aku menunjukkan pukul 7 lebih
Aku tengok abg aku pown terkial2 mencari adiknya
So aku ke tempat letak moto
Baru la die nampak aku
Haha
Esok aku rasa cam nak puasa .
Amacam ? oke takk ??
Huhu ..
Kita sambung kisah yang seterusnya
Akan datang .. (^__^)


seorang gadis menyuarakan suara hati

0 comments: