Blogger Templates

ayah ....

ari khamis ayah ngadu selesema …
ari jumaat  selesema ayah ta elok lagi …
ari sabtu ayah dah batuk2 ermmm
makin melarat kesihatan ayah …
adik risau sangat …
malam ari sabtu to aku bagi ayah ubat …
aku cari2 ubat at dapur
alhamdulillah ada ..
ubat aku masa aku g klinik bersama si dia
semasa aku sem4 at “klinik yakin” bahau 
aku sek2 ada
ubat nafas / selesema .. syukur
tp kat c2 tick mam waktu siang aku bg at ayah malam
bole ke ?? ermm harap2 ayah sembuh la ..
esoknya hari ahad ..
iaitu hari nie …
selesema ayah ta elok2 lg …
huh risau aku di buatnya …
asyik bersin2 je ..
bajunye abez dah ayah lap hingus …
ermm esok nak keje ..
aku harap sangat ayah cepat2 sehat
dan ta kan mengnggu semasa ayah keje sok …
tanpa ayah tiada lah kami ..
adik sentiasa mendoakan ayah ..
sayang ayah sangat2 …
mama bertungkus lumus mencari duet ..
tok membantu ayah bagi menyara keluarga ..
aria had pown mama keje ..
ermm tah la …
aku nie bila lah nak dapat keje tuk membantu keluarga aku agaknya …
semoga kelurga aku berada dalam keadaan yang
bahgia , aman , dan sejahtera hendaknya …
aminnnn ……………………………..


seorang gadis menyuarakan suara hati

0 comments: