Blogger Templates

sahabat



wan !!! tiba2 aku teringat kan kau
rindu sangat2 kat kau wan
now aku ada masalah ngan ipoh
aku ta taw na cte at sapa
sebelum nie kau lah tempat aku ngadu
aku bersyukur coz kau sudi jadi pendengar aku
selama kita berkawan nie
kau ta putus2 bg aku nasihat
kau seolah2 taw bila aku ngan ipoh gaduh
at kolej n umah sewa
tah la ..
petang td aku air mata aku ta dapat menahan bila aku teringatkan kau
puas aku kesat air mata aku
tp tetap jugak kuar
aku teramat rindu kau wan !!
kenapa kau tinggalkan aku
sape na sudi bg nasihat at aku n ipoh
hubungan aku ngan ipoh skunk dah tegang sangat
aku ta taw ape harus aku lakukan
walaupun kau ta de depan mata kasar aku
tp aku harap kau dapat mendengar
keluhan aku nie ye
kau di atas sana
doakan lah hubungan aku ngan ipoh akan kekal berpanjangan
aku teramat sayang hubungan nie
aku ingat dapat lah kita date sama2
kau kua ngan yaya
aku kua ngan ipoh
kau pena janji ngan aku dulu
yang kau na tunjukkan ipoh jalan untuk die bawa aku janjalan
tp ta kesampaian wan !!!! (!__!)
aku sedeyh sangat2
bila aku kenang balik suka duka budak2 kita 
at kolej n umah sewa kowang
sebelum nie aku ada jugak mimpi n bayangan kau bermain dalam fikiran aku
tapi hari nie aku rasa lain sangat wan
aku ta taw knapa ...
hati aku pilu 
aku doakan kau aman di sana ye
aku sayang kau wan ...
semoga persahabatan kita akan kekal selamanya
al-fatihah (Y__Y)


seorang gadis menyuarakan suara hati

0 comments: