Blogger Templates

yang terakhir

24 ogos kali terakhir aku membuat kueh almond london 
kali nie aku start jam 10 lewat skit huhu (gaduh ngan mama)
then abez kol 4 cm tuh la ..
erm sebanyak 352 kowt leyh tahan ..
huhh masa aku wat nie sungguh menjengkelkan aku rasa
cm nak koyak bijik mata aku nie
huh ! puas lah aku bertahan
cm wat xciment dah aku rasa 
aku nmpak kueh to 2 3 bjik je bayang2 nya haha
aku wat sorg2 je mama tido
keletihan bekerja agaknya dgn ta sehat lg .. sian mama
ta pe lah adik wat sowg2 ..
so mama teman adik je ..


 nie lah mama aku 
nmpak keletihan di situ hehe


 nie lah aku haha tembam an
nmpak pipi aku naik haha
ta tahan aku dah na wat kueh nie 
dengan dok sbelah evon lg sungguh berpeluh badan2 aku

now aku na tnjuk cara2 aku wat kueh nie 


 selepas di ulu kemudian membuat bentuknya
comel2 kan haha


 selepas di bakar dalam ketuhar selama beberapa minit
nie lah hasilnya


  kemudian di susun dalam cup dan rapat2kan 
supaya lebih nampak menarik dan cute
sebelum mencurahkan coklet diatasnya 


  cokletnya aku panaskan cm nie 
haha melecet2 aku wat bese lah sudah mengantok
macam kukus lah .. aku pown ta taw na ckp cm ne huhu



 nie lah hasilnya selepas aku curah coklet
dan tabur kacang atas nya 
oke tak ?? hehe cntik kan (puji diri sndiri)

::------> akhirnya habis jugak aku selesai wat kueh hehe
pasni mama kata mau wat kueh semperit plak ..
nantikan aku upload ag oke ..
rasanya kueh to senang sikit ... hehe
oke lah selamat hari raya dan salam kemerdekaan 


seorang gadis menyuarakan suara hati

0 comments: