Blogger Templates

membuat kueh kali kedua


Oke ! now aku sungguh keletihan
3 hari berturut2 aku membasuh langsir pkai tangan
Panjat sana pnjat sini kerja aku haha
Seb bek aku ta jatuh
Dah la lagsir tuh berat now na kena basuh cadar abg aku lak !
Gggrrr !! cm ah die ta leyh basuh sndiri erm
Mlm td hari rabu mlm khamis 17/08/2011
Aku baru selesai membuat kueh kali kedua
Kali nie aku Berjaya membuat sebanyak
307 bji
Walupun kowg kata sikit tp sumpah penat
Bkn senang na wat kueh nie
Tp len la bg yg berpengalaman
Aku wat jam 9-3 huhh !!
Syukur Alhamdulillah ...
Nanti leyh la jual kueh2 aku nie
Sapa nak meyh order sama aku ...
Haha tp ta de la sesedap yg kowg sgkakan
Bese2 jerk
Lau na taw meh la cuba
1 balang aku letak extra 55 bji slalu owg letak 50 kan
Hehe n harga pown aku turun sebanyak rm23
Slalu harga pasaran leyh tahan la mahalnya
Aku nie asik cte sal kueh je tp ta cakap kueh apa
Haha sory2 ;....
Aku wat kueh almond London ...
Mklum la na g London ta mampu
Dari kecik sibuk london3 tp lom bekesempatan lg
So wat je la kuehnya je haha
Jnji ada London ujungnya ....
Lau nak inbox la aku yer ..
Lupa na amek pic t la erh ... kunk aku post at sini
Now aku na kemas2 umah apa2 yg patot
Dah la aku ta bangun sahur
Mmg aku buka jap ag nie kunk huhu

::----------> kueh !! kueh !! ...
Kueh !!! kuehhhh !!! ....... haha
Ape lah aku nie terjerit2 lam bulan pose haha
Moh le beli kueh aku sedap sehingga menjilat 1 balang hakhak


seorang gadis menyuarakan suara hati

0 comments: