Blogger Templates

percubaan membuat kueh


huh ! done !
hari isnin 15/08/2011
akhirnya percubaan membuat kueh raya
pada tahun nie mencecah 240 bji
aku stat dari kol 9 hingga 2 am
perghhhh memang koyak bjik mata aku
aku wat ngan mama tersayang aku
tp mama tab ape sehat n then die jz teman aku jew
dah la aku sowg2 hhaa memang gerun aku diwatnya
aku pown betungkus lumus menyiapkan kueh tersebut
cewahh cm na cri rezeki plak siap tungkus lumus bagai
haha sewaktu aku ngah wat kueh tuh
aku ditemani oleh radio suria
terbaik laaaaaa ......
mcm2 lagu ada
lagu raya
lagu ramadhan
lagu jiwang
terbayang segala2 lam kpala otk aku nie
algkah indah lau ape yg aku pikirkan waktu nie
teros tercatit lam blog nie kan
haha mmg ta ka nada lah smpai ke tua pown (gilanya farah)
dlm tidak ku sedari fikiran ku melayang
terbayangkan suasana kampong
terbayang insane yang aku cintai (faiz nasardin)
bila terbayang akan beliau aku rasa raya tahun nie cm ta best je
tanpa insan di sisi
lau ta pasti aku akan beraya bersamanya
kadang2 jlez gak tengok couple2 berkepit at tempat shopping
at pasaraya la
ermmm sungguh besar dugaan mu ya allah ....
to la dulu aku slalu sangat berkepit so rasakan lah
apa yang owg len rasa
sumpah !  aku sepi tanpa si dia
sumpah ! aku jelez ngan kowng yg ada pasangan dekat2 nih
aku harap sangat die lekas2 sembuh
tuhan maha adil n maha berkuasa
berserah pada-Nya ...

::----------> aku mendoakan smoga si dia gembira disana
Dan aku harap jodoh kami pnjang supaya kami dapat mersakan
Suasana beraya bersama2
Aku mampu merancang tp tuhan yang menentukan ...


seorang gadis menyuarakan suara hati

0 comments: