Blogger Templates

memperingati

10-08-2011
Genap 3 bulan (untuk ape ?? kowg lupa ke)
Genap 3 bulan untuk kejadian ngeri di bahau
N pemergian arwah izwan noorazman
Serta sahabat2 yang lain kini bertarung nyawa
Untuk pulih seperti sedia kala
Aku taw kowang bole lakukan
Kowang semangat
Aku sentiasa mendoakn kowang supaya cepat2 sembuh
Kita yang hidup harus teruskan perjuangan kita
Jangan mudah putus asa oke
Mungkin ini dugaan untuk kowang
Banyak2 ishtifar n mengucap oke
Ape2 pown aku rindu ngan suasana dulu
Mula2 kita kenal at kolej mase tuh masing2 tnjuk lagak sombong
Huhu lama kelamaan aku menjadi semakin rapat ngan kowang
Walaupun kowang student yg nakal at kolej
But kowang lah memeriahkan kolej tuh
Aku harap konvo nanti akan ada suasana seperti dlu
Walaupun kita ada kehilangan sahabat yg kita snjungi
Tabah harungi sume nie oke


Wan : hari nie genap 3 bulan kau pergi meninggalkan aku dan rakan2 yang lain . terasa sunyi bila kau ta de wan . dan hari nie dah 10 hari aku berpuasa lau kau ada msti kita g bazaar ramadhan cam sem2 dlu an kita g ramai2 meriah gila . but kini kau dah tiada di muka bumi yg nyata nie aku harap kau aman di sana . tiap kali aku selisih ngan lori aku jadi emo kejap n aku teros terbayangkan kau sewaktu di tempat kejadian . kau baring di bawah lori tuh . tiap kali aku nmpak lori aku terfikir mcm mana kau n deng leyh ddk bawah lori tuh . mcm2 bermain lam fikiran aku wan . n aku j demo bila nmpak lori yg membawa muatan lebih lau lah aku ada kuasa dah lama aku tahan sume lori at Malaysia nie yg bawa muatan lebih . sakit hati aku .. ape2 pown aku mendoakan kau berbahgia di sana . jika aku duduk kl nak sangat aku ziarah kubur kau . g pown masa kau kebumi aku ta dapat ziarah kau maafkan aku ye . tp to sume ta kesmpaian . akk aku ade duduk keramat lau aku dtg sana insyallah akan aku ziarah kubur kau . walaupn aku ta taw yang mana 1 akan aku cari smpai dpt . di bulan yg mulia nie aku na mntak maaf sgt2 at kau coz aku tad pt tunaikan permintaan kau sebelum pemergian kau . yg kau mintak aku broadband tuh . aku mntk maaf sgt2 wan ta de niat aku tana bg kau tp masa to keadaan mendesak ta pnh kan sblm nie kau mintak aku tab g tp time to je .. aku menyesal sgt2 wan .. ta lama lagi nak na raya wan . (sedeyhnya aku) ermmm aku mengucapkan “selamat berpuasa dan selamat hari raya aidilfitri maaf zahir dan batin” semoga kau bersemadi dengan aman dan sejahtera di sana .. miss u so much !!
Sahabat selamanya … tnggu aku di sana ye .. (^_^)



Sygku faiz : mmuuaax !! flying kiss 4 u .. I miss u so much !! ta pernah skit pown sayang n rindu aku pada kau akan berubah .. hanya lah ku sentiasa bersemadi di dalam hati aku nie walaupun aku tahu ramai yg ta suka hubungan kita aku harap itu dugaan pada kita n aku ta kesah dowang nak ckp ape pown yg penting aku sayang kau sgt2 .. sumpah beby ckp yg b teringin sgt na g perak tuh kdg2 hati nie kat yg na g sana but ada je halangan yg menimpa . b na jaga syg coz b taw dlu syg byk jaga b . ape yg b mntk sume yg tunaikan . syg terlalu menyayangi b drp diri syg sndiri . b terharu sgt2 syg n b bertuah dpt mngenali insane seperti syg tiada tolok bandingnya b rasa . apakan daya jodoh kita jauh berbatu . now yg menderita sowg2 b taw syg slalu wat2 hepy pdhal hati syg b bole baca sgt dah . tlg jgn simpan syg b ta snggup na tgk syg derita sendiri . kongsi lah bersama b syg . plezz !! syg berahsia lg oke . b kesal apa yg b dah wat at cyg slama nie . hrap bnde yg leps tuh jd lah pengajaran wat kita erh jadikan ia sejarah itam dlm idup kita . dah mcm dugaan n pelbagai kenagan telah kita bina . b ta kan lupa semua pengorbanan n kasih syg yg telah syg curahkan . b mntak maaf lau selama nie b byk kurang ajar pada syg . kuatkan semnagat ye untuk embuh jgn putus aa oke b sntiasa ada di sisi syg . n b sntiasa mendoakan kesejahteraan syg . smoga cyg akan sembuh n dpt berjalan seperti owg lain 1 masa nanti ye .. aminnnnnnnn !!!!! miss u n love u so much !! jangan tingglkn b ye n b jnji ta kan tngglkan syg .. kita saling memerlukan antara 1 sama lain .. (^^,)





Deng : haha kau !! yang sungguh nakal dlm klaz yang suka menyakat wanita at kolej hakhak aku hepy dpt berkawan ngan kau walaupun kau suka menyakat aku smpai aku naik rimas . rasa nab g penmpo je at muka kau haha anyway aku doakan kau cepat2 sembuh oke .. lepas nie au jd iron man la ye . haha jgn kau karate aku pkai tgn besi to dah la patah riuk tulang aku t .. huhu gurau je .. ala kau kan hero kau bole yg pnting jgn lupa mam ubat n mam nasi ikut masa oke . smoga kita jmpe at konvo t ye da lama ta nyakat kau slalu kau je nyakat aku haha kali nie kau tidak bole buat pape hikhik ..





Apit : oh sahabat yg pendiam apabila berdepan ngan aku haha !! aku pelik ngan kau nie diam je ka nada time je kau tegur aku . aku tgk ka una tegur aku tp kau berat mulut ke kau nie memang pemalu haha geli lah kau kata kau pemalu . poyo lebih haha dgn moto rxz kau to yg  masa sem1 kau muka ta bersalah tmpal L at no plat blakang an haha tp kdg2 aku tgk muka kau sombong gle tp bled ah bersuara mak ai menyakat owg no 1 smpai hampir gaduh aku ngan kau . haha anyway aku mntak maap at kau jugak coz sebelum kau xcident n gerak ke bahau kau de dtg umah sewa aku ngan ipoh an n kau pnggil nama aku tp aku wat do no je . aku bkn tan a nyaut tp time to aku bad mood skit to psl aku ta pndang kowg pown ble na gerak lau ta aku lah tergedix2 at c2 . erm aku mntak maap sgt2 weyh aku ta de niat pown na wat kau cm tuh . masa kau at spital kau duduk sebelah ipoh aku serba salah sgt ble dua2 sahabat n owg yg aku syg ta sangka leyh xcident n ditempatkan di wad n katil berebelahan . aku ta taw masa to kau cm ke ta ipoh at sblh kau aku byk borak ngan mak kau bg tok melegakan keresahan hati aku nie . aku bingung masa to weyh nasib bek family kau ada . aku ingin ucapkan ribuan terima kasih byk2 pada fmli kau dowg byk tlg aku masa aku jaga ipoh . kdg2 aku ta taw na wat pe at ipoh abg kau dtg bg semangat at ipoh tp sebenarnya aku tkut tgk abg kau tuh badan dowg taf sgt haha . anyway abg kau ri to dah tlg alihkan bdan ipoh kepada posisi yg selesa aku na angkat sowg mmg ta larat n aku tkut t makin cedera plak . mak kau byk bg support at aku sedeyh weyh aku masa tuh ramai dtg tnye aku mcm2 aku tataw na jawab ape  n fmily kau jugak la ade bg aku makan minum sume coz dowang risau tgk aku ta makan pape pown mandi pown ta dowg swoh aku balik tp aku tan a aku still na jaga ipoh . aku berterima kasih sgt2 pada fmily kau ta terbalas budi kau sekeluarga . kdg2 aku tlg tgk2 an kau ble mak kau g solat n abg kau blik kejap n aku de pinjam towel kecik kau ri to tok basahkan badan ipoh tp tah ke mana towel tuh huhu t aku ganti erh . kim salam at fmily kau keyh  insyallah ada masa aku g jenguk ipoh n aku jenguk kau serta deng at rokan . harap persahabatan kita semua ta kan terputus  cm tuh je k . “selamat berpuasa dan selamat menyambut hari raya yang bakal tiba” jgn men mercun plak haha ..


::------> tp pada 05 ogos 2011 baru2 nie aku jadi emo ta taw knapa nie lah statement yg telah aku kuarkan pada facebooker aku 
apabila aku selisih ngan lori besar2 di jalan raya aku menjadi fobia plak !!
ohh lori jahat .. aku benci kau smpai bila2 !!!!
Then ade plak yg memberikan aku lg panas mmg ta lah bila mau gaduh . akan ku pertahankan ape yg au ta puas hati demi sahabat2 aku ..
Pada mereka semua aku sentiasa mendoakan kowang sehat cepat . tabah harungi semua dugaan nie keyh sahabat selamanya ..
Peace (^__^)
gambar nie sume aku amek at album kita kem denda tuh haha pic apit je aku susah na carik ta byk gmba kau .. erm anyway aku dpt jugak haha




nie pic ramai2 at sana seramai 99 orang happenig gila kan (^_^)
rindu sgt2 suasana nih






seorang gadis menyuarakan suara hati

0 comments: