Blogger Templates

result aku !

Oke ! at sini aku nak cte sal result aku selama aku belajar
at KOLEJ KOMUNITI JEMPOL
wednesdayjam 6.30 pm aku bru pas mandi n bkk lah facebooker
pasto dpt 1 msg daripada en.naim 
lexture unit exam SPS !
huh tbe2 baca punya baca 
waahh !!!!!!! apakah ini ..?????
hahha melompat2 aku keriangan apabila mendapat
tahu akan result aku yg selama ini aku nanti2 kan haha
walaupun ta de lah perfect mana pown
alhmdulillah aku lulus ...
dengan hasil usaha n semangat aku 
aku dapat keputusan yang sungguh membanggakan
pada mulanya aku dah hampa dah coz last2 sem tuh 
aku mula wat pagai haha
finally , semuanya berjalan ngan lancar ...
en naim siap bg result faiz skali hukhuk (my bf)
thnkz en naim cm taw2 jerk haha
lepaz aku dpt taw akan result aku 
aku teros post n memberitahu aka berita ini kepada sume rakan2 aku
ta kira di facebooker malah di fon pown haha
masing2 punya lah cuak an 
ingt aku nie main2 gaknya haha last2 mmg kenyataan !
then nie lah la text die 

 '' Result dah lama keluar dah, minggu lepas hari rabu 
kami di unit exam baru adakan meeting utk transkrip, tinggal transkrip jer yang belum dikeluarkan sebab tarikh transkrip 
rasmi belum diconfirmkan. Kalau ada kawan2 yang nak tau result suruh diorang PM saya..
Bila transkirp dah kluar saya akan inform di wall Alumni SPS KKJNS.''


lepas je aku dpt text tersebut aku pown g taw my mom n daddy .. haha
nmpak kegembiraan disitu 
then dowg suruh aku smbung poli !
yup ! aku mmg nak smbung coz bila owg tnye aku
kamu blaja at mana ?
kolej komuniti jempol cik 
ooo amek coz ape ?
uhh sye amek coz pelukis pelan dan senibina
wahh !! jd arkitek lah nie yer kamu amek diploma ke ?
teros aku sentap di situ seolah2 pangkat aku teramatlah kecik
pada mata dowg bila aku kata sijil je sume muka brubah
ybe dowg ingt aku nie ta lah hebat kowt ..
ta pe lah asalkan saya belajar cik ! acik ada ?
mak bapak saya masih mampu nak tanggung saya ..
insyallah bila sya berjaya nanti acik jangan terkejut haha !

selama aku blaja at koleh nih 
nih lah hasil aku ...

SEMESTER 1 



SEMESTER 2


SEMESTER LATIHAN INDUSTRI DAN SEMESTER 4 (terakhir)


::------> tak sia2 aku blaja at kolej nih 
walaupun ta dpt 4 flat !
but aku dpt keputusan yg memuaskan
so pasnie dah bole apply poli dah
harap2 dpt lah at poli yg aku inginkan tuh bersama insan tersayang
dah lama kami merancang 
erm ... so pada kawan2 yang lain ...
syabas pada yang cemmerlang 
but pada yang kurang tuh jangan berasa lemah n putus asa plak
ape2 pown anda telah berusaha sebaik yg mungkin ..
TAHNIAH pada sahabat2 saya yang seangkatan dengan saya ...
1 sem tak g KEM PERTAHANAN AWAM haha
mmg tak penah di buat owg lah 
cam mogok lak ... mmg ta kan ku lupa haha
pasnie masing2 dah ada arah tuju masing2
ada yang na smbung blaja ada yang nak teroskan bekerja mencari wet ...
so gudluck 4 your life ,,,,
pada my hubby jangan putus asa yer !
1 ari nanti ada pasti akan dapat berjalan yakin !!



::-----> tidak terlupa thnkz pada sume lexture yang telah mengajar aku 
dari sem1 hingga sem 4
jasamu dikenang !! haha dngan pelbagai ragam aku di sana ... (^_^)


seorang gadis menyuarakan suara hati

0 comments: