Blogger Templates

adakah aku mimpi atau kenyataan

ta sempat aku na cita at kowang sal raya aku
tp suda ada yg timpa pelbagai masalah pada aku
entah lah ..
allah sering menduga aku
kadang2 aku pasrah 
kadang2 aku rasa tak adil knapa harus aku ..
aku terkilan tersangat2 ..
baru hari kamis nie 08-sept-2011 (esok hari)
nak datang mah die at ipoh ..
smpai lecture aku sume tahu yg aku akan ke sana
bila jd cm nie aku rasa sia2 jika aku ke sana
kepada kawan faiz (nuar) : maaf aku ta dapat ke sana
ada masalah yg telah berlaku ..
if aku ke sana aku takut sangat yg aku akan di halau cam tuh je
aku ta snggup weyh 
mmg kau kata swoh dtg je tp yg kena aku ..
aku harap kau memahami aku ..
setiap kali faiz sering mencabar aku supaya 
adakah aku akan ke sana ??
aku tahu aku ta kan dtg aku tahu fmli aku ssh nak lepzkan aku
aku sowang je ank pmpuan ssh sgt ke die na phm aku
ta pe aku trima sume cacian die ..
kawan2 die nak mara2 aku teroskan lah ..
aku ta taw na wat cm ne lg ..
aku ta kan mengungkit atas ape pengorbanan aku padanya 
selama aku kenal ngan die ..
aku bahgia bersama ngan dia 
dia terbaik dimata aku tp ada kala aku ta tahan ngan mulut die
seolah2 dia berckp ngan kawan2 die je .
ta pe lah mgkin mmg itu cara die 
akan aku abadikan dia di dalam sanubari aku
cuma aku ta putus2 mendoakan die cepat2 berjalan
n die leyh teroskan life die cm dlu ..
die dah sehat cm nie pown aku dah bersyukur sgt2
aku harap akan ada yg menjaga die at sana ..
smoga die leyh jmpe jodoh die yg sempurna .
demi dia serta keluarganya ..
kepada makcik n pakcik (fmily faiz)
farah mntak maaf dari hujung rmbut hngga hujung kaki
andai selama perkenalan farah ngan faiz banyak 
menyusahkan pakcik mkcik sekeluarga ..
farah rasa farah ta layak tuk ank pakcik n makcik ..
apa yg farah mahukan farah nak die sehat seperti mana dlu ..

aku akan ingt kata2 keramat yg terakhir kau ucapkan pada aku 
pada 07-sept-2011 jam 0100 am ..
"aku tak akan maafkan kau smpai aku mati"
"kau tak ada dalam dunia aku sekarang"
teros aku letak ..
aku tergamam bila die cakap cam tuh
sungguh tidak ku sangka
itu pangilan yg pertama n terakhir daripada kau ..
oke now aku cuba teroskan kehidupan aku tanpa kau ..
aku ta taw adakah aku mampu teroskan atau pown tidak ...
yg pasti allah sentiasa di smping aku ..
kau yang pertama n kau yang terakhir ..
bermulalah detik nie ..
aku harus capai cita2 aku sehingga berjaya ..
n aku nak balaz pengorbanan ibu bapa aku tercinta ..
tanpa mereka tiada aku di muka bumi ini ..

I STILL LOVE U ....
lupakan aku ...
skunk tiada yang akan pedulikkan aku
tiada tempat aku mengadu
tiada tempat untuk aku bergaduh 
tiada tempat aku na bermanja ..




hey si perempuan ta taw malu !! :
syabas kerna kau berjaya membunuh hubungan aku n dia 
tahniah !! kau telah merampas kebhgiaan aku dgnnya ..
cogratulation smoga kau bole jd yg terbaik untuknya 
terbaik daripada aku !
syabas beteyhhhhhh !!!!!!!!!!!!!!


seorang gadis menyuarakan suara hati

0 comments: