Blogger Templates

senang lenang

21/10/2011

hari nie adalah hari kelima aku bekerja di syarikat nie
best jugak lah 
ta de bosan cam aku bekerja sebelum2 nie 
anyway cuma aku ta berapa sehat sangat lah
semalam balik keje hujan lebat 
dah kol6 pown masih hujan lg so terpaksa lah aku redah
apa mau wat suda nasib badan
baju hujan plak ta de 
memang terima lah padahnya huhu
tiba at umah kuyup aku kena lecak n percikan keta langga air
memang terbaik lah
dah smpai umah mula pale nih denyut3
cam na meletup aku rasa then teros aku bawak mandi
lega sikit dah mandi ayah mama plak ajak kua p beli barang
huhh !! apakah ini ?? erm
sabo je lah sepanjang aku beli barang at pasaraya hari nie
at "econsave" ayah n mama ada je mencari salah aku
pasaraya tuh bukan lah besar sangat 
ta kan ta jumpa cari aku
selama nie aku g tempat len dorang oke jer herghh !!
taw td bia p sendiri aku pown malaz na ikut
kowt yer pown jangan lah asyik na mara2 je
aku pown nek tensyen
dah la badan ta sehat pekena kerja yang banyak
banyak dah aku makan ati
tah bila na mati aku pown ta taw
darah tinggi aku makin naik agaknya
jangan t smpai at jantung dah 
teros mati bagus ..
erm ..
erhh aku dah jauh terpesong nih ..

oke2 balik pada cerita ri nie ..
cuaca agak panas2 mendung
lom hujan ag ..
harap2 aku balik t ta lah hujan
sebab aku pakai baju kurung
maklum la hari jumaat kan erm t basah tah apa rupa aku gaknya huhu
oke pg2 lagi keje aku dah settle
bos plak bg aku rehat
huhu "u are the best lah bos !!"
thnkz yer ... tp lau bos perlukan apa2 pngil saya
saya sedia berhidmat cewahhh ....
to je lah aku na cite ..
k papai ..


seorang gadis menyuarakan suara hati

0 comments: