Blogger Templates

i love u

Malam deepavali ..
Aku balik ke kg umah nenek boyot aku
Sbb die kena berak berdarah (darah idup)
Mana ke tidaknya nenek aku nie makan makanan pedas !
Minum minuman berkarbonat then sarapan pg minum air tongkat ali cafe tu
Haha mmg ta lah nenek aku nie .. macam2 plak die nak makan
Hoho kesudahannya bila mama aku balik
Memang kena sekat la pemakanannya haha
Air die dah kena bg orang lain then ta bole makan pedas
Kesian nenek aku hikhik die wat muka sedih je time to
Na wat cam ne nek mama wat pown tok kesihatan nenek jugak kan
Then sblum pulang aku urut badan nenek aku
Die suka sangat bila aku mengurut die ..
Katanya sedap then lena bila tidur haha
Ramai yang kata begitu mybe aku ada kelebihan di situ
Dah urut nenek aku die pown tido then aku sekeluarga balik

Dalam kereta

Aku rasa ta selesa tp mata nie nak tidor
Kejap kesana kejap kesini uh tidak apakah ini ..
Baru na lena tiba2 aku terima text dari bakal mak mentua aku (cewah perasan)
Die text ..

“faiz masuk kpj ipoh,mak faiz”
Jam 0002 am

Aku jadi pelik then kerisauan mula meragui dalam diriku
Tok dapatkan kepastian aku beranikan diri
Text abg die iaitu abg jamil ..
Katanya

“Demam, menggigil plak, dah 4 ari dah, ingt td dah elok ptang td”


Ouh rupanya memang benar ! ( pandai jugak mak die men msg hihi)
Aku mula risau rasa nak je ke sana pada malam tuh
Then aku ta taw na cite at sapa
Dalam masa yang sama time to aku text ngan sahabat aku pyka
Aku pown text die luahkan segalanya die pown bg pendapat ..

“ok ok..eh kau jgn la gila..dia dah kompem ada org jge..kau tu? Dah mlm kot..jgn nk berani sgt..ok?”

Huhh aku buntu sgt masa tuh ... ada je yg ta kena
Rasa na mara rasa nak hangin rasa nak nages je ..
Baru ini lah aku ta de time die at spital ..
Terkilan gila aku ..

“Maafkan beby yer sayang beby ta dapat nak jaga syang dikala sayang perlukan beby ..”
Anyway i love u so much !!


seorang gadis menyuarakan suara hati

0 comments: