Blogger Templates

sambungan kisah ku ...

18/10/2011


samekom pada semua ...
oke hari nie adalah hari ketiga 
ttok aku cerita kan pada kowang sume
ta kesah la sapa yg baca 
aku ta kan private2 kan blog aku ..
n kesah plak aku lau ada owg yg bz body n wat cita blakang aku ..
now aku dah ta pedulik ..
sapa usik mmg mampus aku kerjakan ..

lupakan pasal nie ..
hari nie aku btl2 baran dan ta tentu arah
di tempat keje badan aku menggigil ta tahu knapa
nak kata ekon arah aku tidak sama sekali
tangan aku ringan saja nak hempuk seseorang
tunggu masa je nie
tah sapa kena nasib kau la labu !!

hari nie at office aku dah mula banyak keje
b4 aku keja sini membe aku yg rekemenkan
katanya ta de keje lgsung
tp bg aku sentiasa ada kerja ..
kadang2 aku ta sedar jam dah time tok rehat dan balik
apakah ini ??
mybe dah lama aku ta keje
asyik dok mah makan tido
now aku dah mula terasa diriku terlalu matang
setiap tandukku ada saja yang ta kena
lantak lahh malaz na pikir
malaz na pikir farah ?? haha
sbb malaz na pikir lah kau alpa dengan masa kau
kau alpa masa makan
kau alpa masa tidur 
kau alpa masa bangn tidur 
apa nak kena ngan kau nie
so what that my life bak kata bf aku ..
haha jangan mara yer sayang

hari nie aku terlewat balik plak 
disebabkan sebok aku baru tersedar jam menunjukkan kol 5.30
huh rajin sangat kau nie fara 
balik2 je 
ada plak mat moto kacau aku at traffic light dpn a&w 
sapa dok smban taw lah kowt ..
bole plak die kata cm nie

mat moto : pheewwiiittt !! awex mantap (teros die tutp vaizer die)

aku: mantap kepala hotak kau .. (teros aku cabot bla bawak laju)
smbil tuh jugak lah aku ngomel2 sorang atas moto maki2 hamun jantan tuh
sikit pown aku ta pndang muka die ..
tah sopak ke ape ke aku pown ta taw haha




19/10/2011

hari nie plak aku terlalu banyak wat keje ...
dengan perot senggugut 
maklum lah dah time kan paham2 suda ..
kelam kabut pg td ..
last2 dtg office bos lom sampai ag sabo je la
kol 9 lbh baru smpai ..
then die bg aku kunci pasnie aku lah kena bkk office awal
nak kena tolak gate kedai tuh lau tersepit tgn aku mampuihhh
dah la berat na mampus aku try td ..haha
then dalam 10 lbh boz kua katanya na ke mlaka amek barang
sebelum die kua siap bg homework lg
sehh baru nak bersenang lenang ...
aku pown baut lah punya gigih ...
lasly kena padam lepas rehat huh !!
dalam hati celaka punya bos  !!! penant aku wat 
subctact extrude explode copy union apa bagai
senang2 je die swoh padam then wat lain ..
gggggrrrrrrr !!!!!!!!!!! nie btl2 mendatangkan kemarahanku membuak2

b4 die ke mlaka gak die swoh aku p mybank bayar apa tah
aku pown amek lah ketas tuh ta tnye pown mybank mana

aku : (dengan muka selamba amek helmet n kunci moto)

bos : erh kamu palah mau peg mana ?

aku : pergi mybank lah bos

bos : erhh mybank sini  saja lah palah .. u ingt dekat town ka ? kalau dekat town i jugak yg pergi ma ..

aku : haha yer ke bos ?? saya ta prasan lah ( padahal cover line)

bos : haiyaa ini mybank dekat saja u bole jalan kaki ma knapa mau nek moto ..

perghhh !! bapak malu .. haha
now bos sume kua tuh aku sempat update status aku hakhak
k lah smbng esok ..
papai ..


seorang gadis menyuarakan suara hati

0 comments: