Blogger Templates

pengalamanku

20/10/2011

Hari nie adalah hari paling best wat aku ..
Sebab hari nie ayah aku ta kerja
Ayah ada appoiment ngan dokto tok cek sakit ayah
So pagi2 lagi ayah dah kemas umah
Aku bangun dari tido jam 8 ayah ngah sapu sampah at atas
Aku bangun2 teros capai tuala then g mandi
Tiap2 pagi perot aku meragam huh !!
Mybe sebab aku bangun awal tuh ta taw lah huhu
Sblum nie aku asyik bangun lambat je kan
So aku siap2 jam 8.45 aku gerak ke tmpat keje
Hari nie jugak aku di bekalkan nasi lemak n karipap yang ayah aku beli

Tiba di office syukur pintu dah bukak
Ta payah aku nak bukak pintu tu dah la berat huhu
Dalam kol 9 lbh bos aku datang
Cara bos aku nie semua keje die wat cepat haha pelik aku
Tah apa die kemas2 bila masuk office pasto die suruh aku ikut die g site
What ??!! SITE !! dalam hari aku berkata haha
Wow selama aku wat praktikal then selama aku bekerja nie lah kali pertama aku g site
Memang best !! aku suka ukur2 site
Lukis then amek ukuran best2 ...
Aku ukur sebuah rumah semi-D at seremban2 besar gilakkk !!!
Terpegun aku sehh lau lah aku de wet
Akan ku beli rumah seperti tu ...
Mmg terbaik lah ..
Lepas wat ukuran bos aku Tanya

Bos : kat mana yer saya nak beli album sebab ha saya suda cuci itu gamba

Aku : ermm bos bole beli kat jusco tp dalam masa yang sama aku pown bg idea yg lain erh lau nak letak album ka nada kat kedai gamba je .. (terdiam)

Bos : erm ta pa lah kita pergi jusco tgk sana ha ...

Aku : hem oke bos ..

Tiba di jusco ..

Bos : u nak duduk dalam kereta ka mau ikut sama saya?

Aku : ikut lah ... (itu dalam ayat mlayu ikut lah to tepulang pada yg bertanya lah tp mybe dalam china ikut lah tuh die suruh ikut plak aku berkata dalam hati haha taw tp aku jawab mana2)

Bos : oke u ikut lah ya ..

Dah masuk dalam jucso lalu plak depan mcd adushhh dalam ati aku berkata jalan lah bos masuk dalam mcd nih ..
Tupp !! bos sudah masuk haiiyaaa ......

Bos : die wat muka selamba order makanan die then die tnye at aku “ u mau makan apa ?? order lah “

Aku : alamak nak order apa nih slalu pg2 tak makan, makan pown roti canai skali pekena mcd plak haha macam anak org kaya !! aku pown watt a geti je ...

Bos : tgk muka aku mybe de pelik then tnya skali lg .. erhh u mau makan apa ha ?? u order sjaa lah ..

Aku : ermmmmmmm apa  erk mata melilau memandang menu di atas ..
Haa order je lah yg aku slalu macam oke kak saya nak mcdeluxe biasa ..

Bos : bos pown bayar then die suruh aku tnggu sbb pg lg kan makanan lom panaskan lagi .. bos g dalam jusco cari album ..

Aku : aku pown tnggu lah at kusi tuh .. erm dalam 10 minit cm tuh makanan suda siap then bos pown dah datang ...

Smpai at office aku n bos mentedarah dulu haha ...
Dah kenayang baru wat keje ...
huhhh kenyang gila aku ri ni ...



------> bosss aku nie memang terbaik dari ladang lah yang pernah aku jumpa ..
Haha ... siap belanja pulak .. huiihhhh ...
Syokkk gilakkk .. haha terimas boss ......... (^_^)


seorang gadis menyuarakan suara hati

0 comments: