Blogger Templates

kerisauan

23/10/2011 (malam)

Oke now aku baru balik dari tecso extra yg baru di buka at seremban jaya
Memang ramai gila tp bila masuk dalam ta de ramai sangat
Tah apa yang mereka cari
Harga lebih mahal daripada biasa
Bg sesiapa yang mudah terpangaruh dengan harga
Pasaraya yang baru di buka
Konon LEBIH MURAH waspada la yer
Dah la mahal pasto ada plak tiba di kaunter
Lain2 kaunter puuiii !! macam haram
Belom apa2 lg banyak plak kerenahnya
Herggghhh to 1 tiba di kaunter na bayar
Kena isik barang yang kita beli tuh dalam plastic
Damn it !!! macam sial !!
Tah apa punya pasaraya tah
Baru first time kena wat cm tuh
Pasnie memang ta lah na beli barang at c2!

Dah smpai umah aku try contact my lover faiz
Erhh kenapa dari tadi of je nie
Berkata dalam hati
Mula lah aku piker lain nih
Lastly aku nekad try msg akak nya
Kak shima

“salam kak, shima, maaf ganggu mlm2 ni fara Cuma nak Tanya
Knapa faiz of tel dia ?? erm “

Kak shima reply “ DEMAM

Omg !! dalam ati ku mula rasa risau
Aku rasa macam duduk di rumah sewa plak
Tiba2 aku na kua umah then ke rumah die tok tgk die
Huh !! aku pulak di kejutkan oleh bunyik something
Teros aku terjaga
Erhh kenapa aku keluar nih aku na ke mana
Damn it !! rupanya aku bermimpi aku ingt aku berada di rumah sewa
Huh apakah ini ??/
Then akaknya reply again ..

“dia DEMAM , tak lalu nak cakap dah, TIDO KOT  TU. dia SAKIT KEPALA.
Dah MAKAN UBAT dah. MAKAN pun dah . makan KANJI mak buat ..”

Huhh lega sikit aku rasa ..
Aku harap my lover lekas2 sekat yer
Jaga diri taw
Ta mo notty2 ..
Jaga pemakan to saya jauh nak jaga awak
Lau dekat hari2 saya akan jaga awak !!
Saya nak awak cepat2 sehat nanti leyh kita bina kembali
Hbungan kita nie dengan indah semula .. (apa ayat aku nie)
ILOVE U !


seorang gadis menyuarakan suara hati

0 comments: