Blogger Templates

keletihan melanda

huh alamdulillah selesai sudah
aku smbut hari jadi ayahanda aku yg ke-48
kelam kelibut dibuatnya
but memang bersejarah dalam hidup aku
hee
aku sayang ayah aku sangat2
yg klakanya ta taw cam ne nak plan wat kejutan utknya
akhirnya mama berjaya membawa ayah kuar
tp ble da kuar jau plak berjalannya
smpai ke jusco semban2
haishhh penat yg lain menunggu
sampai mencirih poloh den haha
nie la aktivitinye 



special kek my daddy




apa di tenung to ayahku ... heee
teruja ka ???



waa romentiknya ...


tunjuk ape to ayah ? 
haha bkn maen lg ceritanya

esoknya aku bangun smpai kol 11.40
tp pada mulanya aku sedar jam 8.40 tbe2 aku terlelap pulak
haha
punya lah letih
mana ke tidaknya aku jd orang kuat mlm tuh hee
dah to ley lak aku kene karen kek suiz blik air tuh
mak ai terkojut den !! teros kejang jarinya
nie mlm baru terasa sakit2 badan haaa adesss ai ...
ermm sabo je la ...


seorang gadis menyuarakan suara hati

0 comments: