Blogger Templates

hari kedua belajar memandu

huh pagi2 lg dah kena bangun
aku kena belajar jam 7.45 pagi
kononnya nak bangun jam 6 pagi
kesahnya bangun jam 7 pagi haha
liat sungguh ak nak bangun !!

sudah tiba di COTT tempat aku belajar
teros berdebar jantung aku .
hari ini aku belajar 2 orang . aku dan anak murid pak lah .
mula2 to aku swoh sabrina wat dlu .
tiba2 plak pak lah swoh aku wat dlu
adesss !!! jantung aku cam na gugur je masa to .
seb bek oke tp terkejal jugak aku masa to . haha

aku pusing 2 round then pak lah swoh aku ajar sabrina plak .
aku ingtkan die pndai gaya cam belajak jerk umo 22 tahun
skali die wat adussss lagi teruk dari aku sabo je la ..
sampai terpekik2 pak lah di watnya .
ermm aku mampu diam dan ajar mana yang mampu je .
then jam 10 pak lah ajak rehat dlu t baru smbung balik 
wat jalan raya . lorong 1 . jalan tok jpj .
aku swoh sabrina wat dlu . kemudian baru aku .
alhamdulillah semua nya oke 
cuma ada lah salah silap aku yang harus aku perbetulkan 
to perkara biasa lah kan
harap2 lah aku mampu buat masa JPJ nanti



contoh situasi tempat belajar memandu 


seorang gadis menyuarakan suara hati

0 comments: