Blogger Templates

impian aku !

kereta idaman aku !!
tak kira lah apa orang nak cakap ..
kereta nie tak best la ape la ..
aku beli pkai duit kau ke ??? tak kan
so kau rilex je ....

akan ku capai dan 
miliki mu !!
tunggu aku oke !

17-06-2011 jam 4 pm 
aku belajar memandu di cott jalan pantai .
agak mencemaskan aku jugak nak bawka kereta nih .
ingatkan senang huuu !!
walaupun aku kena mara dgn tenaga pengajar aku 
itu semua adalah pengajaran buat aku .
akan aku dapatkan lesen dan memiliki sebuah kereta sendiri .!!
itulah matlamat aku .

terima kasih ayah mama kerana membenarkan adik ambil lesen
dan mempercayai adik .
adik sayang mama ayah !!
akan adik buktikan apa tanggapan mama ayah terhadap
adik semua itu tidak benar .
adik adalah seorang anak yang bertanggungjawab !
walau macam mana pown adik akan usahakan demi keluarga kita .

cuma 1 je la peragai adik 
kedekut !! heee 
jangan mara haa ........


seorang gadis menyuarakan suara hati

0 comments: