Blogger Templates

kesibukan

wah ! dah lamanya aku tak update blog!
maaf lah yer pada mereka yg selalu mengikuti blog aku nih
ape2 pown skunk aku dah melalui zaman STUDENT .
sentiasa SIBUK bukan aku saja2 buat2 SIBUK.
tiap2 hari aku di beri xciment tak menng tgn aku dibuatnya.


kadang2 makan n tidur pown tak cukup.
memang susah nak mencari insan yg boleh memahami dgn situasi aku nih
sepanjang aku belajar at sini 
aku sentiasa di dug pelbagai musibah
aku tak mintak semua nih tp aku harus melaluinya dgn TABAH 
mungkin ini sudah menjadi sebahagian dalam diriku.


kalau nak tahu rutin harian diriku
pagi : g kelas 9solat subuh)
balik kelas : dalam kol 1 
tghari : rehat (solat zohor)
kelas petang : dalam kol 2 lebih
balik kelas : dalam kol 5 lebih (solat asar)
smpai rumah : kol 6 (rehat2kan badan)
sebelum maghrib : mandi smpai waktu (solat maghrib)
malam : buat xciment (solat isyak)
tgahmalam : still buat xciment
settle wat xciment : dalam kol 4
-----> di mana kesenangan diri ku ini ???
pandai2 lah fikir
aku dah ta mampu na berkata apa2
aku hanya insan biasa aku ta layak na mara ANDA
aku hanya mampu berdiamkan diri
kadang2 saya bersabar dgn tomahan ANDA to.
tp ta pe lah memang sukar na memahami aku
aku EGO aku pentingkan diri sendiri ..
itz oke .. aku hanya mampu berserah pada takdir ...


seorang gadis menyuarakan suara hati

0 comments: