Blogger Templates

mood poli belum sampai

assalamualaikum ^^, hee maap dah lama ta update blog
erm bila nak update je mood tak sampai (spoil je) hehe


so nie nak cte pasal entah men taip je nie
urm tak lama lagi aku akan digelar budax student ag
hope aku akan tempuhi semua nie dgn tabah
serius mood belom smpai
barang2 aku apa pown tak packing ag
budax2 len sume dah packing dah ready pown
tp knapa aku belom OMG!
apakah smua nih
bila aku nak packing barang je ati aku sayu sangat
aku mengenangkan zaman kolej aku dolu
ckp mmg snglah kan rilex lah apa lah tp yang hadapinya aku
serius memang susah aku nak lupakan
aku cuba lupakan tp susah !!
ya allah kenapa ngan aku nih subhanallah
tuhan aku mohon petunjuk darimu
berilah aku kekuatan 
berilah aku kesabaran serta ketabahan
untuk aku harungi dugaanmu ini ya allah
macam2 perasaan aku alami skunk
terkilan,kecewa sedeyh semua ada huh ..
jangan lah nanti dah last2 minit baru mood aku datang
memang banyak lah barang tinggal agaknya
doakan semua berjalan ngan lancar yer
aku rindu sangat suasana zaman kolej dolu
sukar nak cari pengganti macam dorang
dorang memang terbaikkk bagi aku!


#semoga kita akan berjumpa akan datang .. :(


seorang gadis menyuarakan suara hati

0 comments: