Blogger Templates

dah kenapa dengan aku

oke hari nie pagi2 lagi mama sudah text at aku
"dek nant pergi kerja tlg hantarkan apron mama"
huh kerja nie lah yg paling aku tidak suka 
pagi2 suda wat aku hilang mood 
then kuar dari umah seperti biasa kol 9 
then g antar apron mama then g shell isik minyak
coz minyak moto dah cicah ke tahap merbahaya
dah settle teros ke tempat kerja 
smpai je at opis jam 9.15 pergh ! otak aku
bapak cepat n laju aku bawak moto td huh
tp mmg btl lah aku bawak laju lmpu hampir merah pown aku bedal
selagi selamat kan . herm .

smpai je opis bos lom masuk ag alhamdulillah
then aku amek kesempatan to photostet sijil2 aku
haha byk jugak lah 
TIBA - TIBA bnde nih rosak plak adeh
mampus aku hahaha
teros aku stop kan aktiviti aku tu lau bos taw mati aku haha
ta lama tuh bos masuk opis n borak ngan aku jap then kuar balik
lepas bos balik opis aku plak kuar 
coz na settlekan borang2 poli aku tuh
lepaz g bank sume bayar apa yg patot
dlm perjalanan balik ke opis aku ternampak rm30 berciciran 
huh ! depan mata aku plak tuh 
niat aku tergerak nak amek tp macam2 bermain lam fikiran aku nih
aku pikir 2 3 kali kalau aku amek nanti org2 sekeliling aku cakap apa plak
n bila aku amek nanti tiba2 traffic light tukar jadi hijau kacau jugak aku
kunk aku amek ta smpai lg kacau 
ta pasal2 moto aku jatuh plak huh
cm ne erk ?? oke aku amek keputusan snap gamba je
then aku bairkan lah duit to 
mungkin bukan milik aku
ta baik jugak amek duit yg bukan milik kita kan


nmpak ta duit at tgh2 to .
lau korang ta nmpak 3 jumaat ag
erm btl2 dpn aku kan lau aku kedepan sikit msti dpt
huh lupakan lah pasal duit ni
ta bawak ke mati pown
g pown kita ta taw duit nie drp mana kan
mmg btl rezeki aku tp na wat cm ne hem

oke tiba di opis plak tiba2 aku rajin sangat berjalan kaki
tapau nasi at kedai makan sblh sana tuh
dah settle makan ta lama tuh aku ternampak 1 tong gula2
aku capai n teros makan 
hah ! bila suda cekik baru lah aku tgk tarikh xpired tuh
oke fine ! suda xpired rupanya damn !!


see exp date : 17.11.2010 
bapak lah lama bos aku nie smpan gula2 nih
puuiihh anak haram btl
harap2 perot aku ta meragam
oke today adalah hari malang terimas (^_^)
aku redha ~~~



seorang gadis menyuarakan suara hati

0 comments: