Blogger Templates

gaji pertama

01/11/2011

tarikh yang sngat cantik ..
dan hari nie lah aku mendapat gaji pertama
sewaktu aku kerja di tempat ni
iaitu LA HOME DESIGN .. 
gaji agak memuaskan jugak lah 
tp sayang aku start dah na ujung bulan to dpt sikit je
bty aku bersyukur sgt2 sbb aku sudaa ada wet poket sikit ..



nie lah cek yg bos aku bg
haha hambek kau !
da lah ta taw pape psl cek adeh
terkial2 aku diwatnya ..
puas bertanya org sana sini .. msih aku ta phm haha
mklum la aku nie kan budax sengal hehe
dah la ada yang kata at semban nie ta de EON BANK lg
adehh mampus aku
ape pown ta bole 
katanya bank ni dah tukar kepada HONG LEONG ..
mcm2 bank ada 
akhirnya aku try tnye kwn aku nie
then die na tlg wat kan
aku bg die cek n kita tnggu sehari dua 
lau ta de ramai2 bantai die cewahh
jgn mara yer kawan .. 
thnkz au tlg .. dah la die yg crikan aaku keje
then die jugak lah yg tlg aku settlekan gaji ni
huh susa na cri kawan cm ni
kau ada ? haha
oke lah nie je na cte
papai 


seorang gadis menyuarakan suara hati

0 comments: