Blogger Templates

saat ku KELIRU

pada 24-01-2012!! tarikh tidak akan ku lupakan

aku makan hati dengan dia 
aku sedar aku siapa tp "awak tak seharusnya membuat saya macam to"
erm apa2 pown kau memang tergamak memperlakukan aku sebegitu
SUMPAH!! aku terkilan.
aku terpaku dan aku ta taw na cakap macam mana lg.
macam2 tomahan dan sumpah yang kau berikan pada aku.
tapi kenapa harus aku??
kau sanggup UGUT aku ape semua nih.
masa bercinta semuanya indah bila KRISIS semuanya salah di mata.
aku dah bg banyak peluang kepada kau
berapa banyak peluang ag aku harus berikan pada kau?
cuba kau cakap ngan aku.
sampai bila lagi aku harus bersabar?
kau boleh kata aku kuar dgn jantan lah ape lah
heyy!!! aku masuk POLI nih bukan tujuan aku itu
aku mempunyai niat yang MURNI lah
kau ingt aku nak sangat ke kuar!
die dah ada awex lbh bagus dari aku lah 
dan mereka dah 5 tahunbersama tak lama ag dorang nak TUNANG dah
len kali bertany dulu lah!!
dan aku tak suka dgn cara kau
jika kau mempercayai aku kau tidak harus nak pasang spy ke hape
bnde nih dah pown terjadi at KOLEJ kan
kenapa kau ulanginya ag ???

aku bukan nak cakap apa,
tp kenapa baru SEKARANG kau terlalu ambil berat pasal aku?
before nie ada kau pikir aku ker????
jika pada permulaan kau hendak memiliki aku bukan sekadar AWEK
tp hanya sekadar PELEPAS NAFSU kau jer
cinta kita tak ke mana.
tuhan tidak akan merestukan pada mereka salah tujuan
memang kau boleh kata DULU tp....... tah la aku ta taw nak kata apa lg
kadang2 benda kecik pown kau bole nak cari salah aku ??
kenapa ?? hina sangat ke aku ????????
jangan lah buat aku macam nie aku bukan BAHAN tok kau kaji

bak kata org "jika kita mencintai seseorang kita harus menjaga dia"
tp kenapa kau MEROSAKKAN AKU ???
kau patot membimbing aku.
kau patot menjaga aku.
kau patot melindungi aku.
kau patot menghormati aku.
kau patot berkongsi masalah kau pada aku.
habis kau ingat aku nie sapa??
dah lama aku makan hati ngan kau
oke FINE kau boleh kata kau banyak point tok mencari salah aku
teroskan aku sebenarnya dah cukup bersabar ngan kau
aku tak EGO !
aku bukan apa yang kau fikir ...
aku bukan macam to MOHD FAIZZZZZZZZ .............. :(

aku tak mintak segala pengorbanan aku kau harus membalasnya
aku tak minttak to semua
aku cuma mintak kau HORMAT aku
dah cukup memadai untuk aku
apa yang aku boleh bantu aku akan bantu
aku tak mengharap pembalasan orang............

..................................................................................................
.........................................................................................................
.....................................................................................................
.........................................................................................
.....................................(aku tak tau nak cakap macam mana lg dgn keadaan aku skunk nih)
hanya allah yg berada di sisi ku sekarang.


seorang gadis menyuarakan suara hati

0 comments: