Blogger Templates

ikat perut

skunk hidup aku tersepit!!
dengan mama ayah ta cukup wet ..
dan skunk aku ikat perot duit aku ta de ...
bila aku balik umah ayah slalu tanya ada wet ag ta dik
aku slalu ckp ada ag tp hakikatnya TIADA !!
bekal minuman aku ta de at umah dah habis 
yang tinggal beberapa bungkus maggi n biskut
itu pown aku BERJIMAT..
dan rakan2 aku yang lain semuanya ta putus2 makan
tp aku.... kadang2 aku malu pada mereka..
aku malu dengan diri aku sndiri ....
aku kekurangan duit ta layak na berkawan ngan sapa2
kadang2 to aku slalu pinjam wet at pyka .
dalan senda gurau aku mintak wet at pyka 
sebenarnya aku malu ...
maafkan aku pykaaaa .... aku rasa kau memahami aku macam mana .
aku mintak maaf sekirnya aku banyak menyusahkan kau
dengan pencuci muka aku habis deodorane aku habis
aku terpaksa mengeluarkan wet selit2 aku tok beli sume tuh 
now aku IKAT PEROT biarlah orang na kata aku apa
na mintak simpati ke diet ke
lantak lah mulut orang mana kita oleh tutup
tapi hakikatnya hanya allah yang berada di samping aku.
sekiranya aku sakit sekali pun aku harap kematianku nanti tidak menyusahkan orang
dan senang dan rohku berada dalam keadaan yang aman ..... :(


seorang gadis menyuarakan suara hati

0 comments: