Blogger Templates

musnah



hari nie sepatotnya aku meraikan ulang tahun orang yang aku sayangi
tapi...... maafkan aku .
bukan ini yang ku minta tp kau yang minta.
bukan untuk menyalahkan engkau
sesungguhnya engkau memahami aku benda nie sume tak akan terjadi
aku sebenarnya RINDU TERAMAT sangat pada kau
tp macam2 kau tuduh aku
aku SABAR ta mengapa lah mungkin salah aku
lebih baik aku mendiamkan diri daripada terus bersuara


pada mulanya aku tak sabar sangat nak jumpa kau
dapat pulak kau nak menghadiahkan aku sebijik fon yang aku impikan
iaitu BLACKBERRY serius aku teruja sangat
aku saja je ckp tp kau sanggup membelikan tuk aku
tap akibat salah faham dan perang dingin yang ta dpt ku tangani
semua nya telah MUSNAH !
habis berkecai begitu saja ..........
hatiku cukup hampa sejak ka mengajak aku meraikan ulang tahun aku
aku cukup2 GEMBIRA mcam2 yang aku impikan
nak ajak kau g karoeke, g janjalan, g pantai, g shopping, dan mcm2 lagi ......
tp ................ tah laaa..............
dan start drp itu jugak lah aku mula menyimpan duit yang
ayah mama beri pada aku tiap2 minggu untuk
mmbuat perbelanjaan aku ke sana nanti ....
serius aku KECEWA sangat .................................... :,(


seorang gadis menyuarakan suara hati

0 comments: