Blogger Templates

terima kasih sang pujangga kerna buat aku cam nih !!

tergamak kau buat aku macam nih kan cyg !
knapa kau buat aku cam nih !
ape salah ku pada kau ??
di mana silap ku ???
aku dah cuba sedaya upaya aku tok menjadi yg terbaik di mata kau !
tp kau ??????????!!!!!!!!!!

tolong lah bila aku dah oke jgn la kau dustai cintaku ...
aku dah ta snggup di lukai oleh 
insan yg bernama "LELAKI"
sumpah aku dah serik ...
if benda nih berlaku lg aku takut 
aku akan brubah menjadi lg teruk !
aku ta nak semua to ...
aku nak berubah menjadi yg terbaik di mata 
family aku, rakan2 , pensyarah2 dan masyarakat sekeliling aku !!

aku sgt kau sgt ...
aku sanggup harungi apa jua dugaan 
walaupun mama n ayah ta restui hubungan kita nih lagi ...
tp aku yakin pintu hati mereka akan terbuka tok merestui 
anak2nya ... tp bila kau buat aku cam nih ...
aku menjadi putus asa ! sumpah aku dah ta taw na pkir apa dah ...
air mata aku dah kering tp hati aku ?
menagis kesakitan kalau kau nak tau !!

aku dah lama diam ngan perangai kau ...
aku tahu aku dulu teruk ...
mcm2 aku wat kat kau ... 
jika apa yg kau wat nih sekadar nak melukakan hati aku !
hentikan lah .... lebih baik aku undur diri ..
aku dah ta sanggup menanggung seksa ...

terima lah daku seadanaya ...
lupakannya lah dgn apa yg jdi ...
tp apa yg berlaku hari ini memberi pengajaran buat aku !
tah la ta taw aku nak ckp apa lg dah ...

aku ni BODOH agaknya terlalu murah
menagih kasih sayang  simpati pada orang ...
jika aku tahu hidup aku cam nih akan aku dgr ckp mama 
dari kecik lagi ... aku kecewa ngan sikap kau ...
terima kasih lah bebayak coz wat aku cam nih ...



seorang gadis menyuarakan suara hati

0 comments: