Blogger Templates

aku keseorangan !

kesiannye dekat aku ... kini aku tinggal keseorangan di rumah !
di mana rakan2ku ?? semua suda blik ke rumah family masing2 tp aku ??????
masih terpinga2 dan tiada jawapan yg aku inginkan sepanjang aku belajar di kolej nih ...
masih lagi mahu menjaga hati n perasaan owg len sedangkan aku suda taw 
yg family lagi penting dari apa jua ...
hanya mereka lah tempat kita bergantung n mereka lah darah daging aku ...
aku tetap ngan pendirian aku yg ta tentu hala ...
kenapa ??? smpai bila has aku jdi mcm nih ...
bila aku ta pulang ke rumah family aku ...
aku mula jadi resah gelisah n ta tentu arah ...
ada saja yg ta kena ...
dah memang itu jln yg kau pilih farah ... so kau kena lah harungi nya !!
aku memang sayang faiz tp tah la ...
aku perlu jaga perasaan dia then aku juga kena jga prasaan family aku !
mcm mana ?????????? it larh soklan yg aku ta taw mana jwpannya ....
skunk aku tinggal sowng memang terasa sunyi teramat sgt aku rasa ...
aku jdi buntu di mana gelak tawa rakan2ku ...
ergghhhhh !!!!!!!! come on FARAH !!!!!!!!!!!!!!!!!!!! 

ya allah beri lah aku petunjukmu !!!!!


seorang gadis menyuarakan suara hati

0 comments: