Blogger Templates

koyakk !!

selesai sudah presentation aku dan ieka iaitu aktiviti berkumpulan ... pelbagai dugaan telah blaku pada hari ini ... awl2 pagi lagi kami sudah di denda berdiri di luar kelas kerana terlewat masuk kelas ... kami lmbat dalam 5 minit sahaja ! oleh itu kami terpaksa menuggu rakan2 yg lain untuk memerima denda yg berikutnya ... pada awalnya miss yasmin mahu denda kami untuk mengoyakkan kertas kerja kami ~~~!!! apabila aku mendengar sebegitu aku sudah pasrah ! kemudian kami memilih untuk berjoging di sekitar kelas kami sebanyak 5 pusingan berpakaian baju kurung ! first time dalam hidup aku buat sebegitu ... pada waktu itu aku sudah memikir nasihat mama n ayah aku ... tah laaa .....

setelah itu kami diberi masuk dalam kelas dan hendaklah lengkap dalam masa 5 minit ... masa itu aku belom print "3D interior" lagi ... aku jadi ta tentu arah kemudian aku teros mencapai tel aku tok tel orang2 yg boleh membantu aku printkan drawing ku to ... akhirnya ada lec yg mahu membantu aku printkan iaitu en. rizal tp malangnya miss yasmin ada saja cari kesalahan aku tiba2 tel aku dirampas dan di letakkan di atas meja beliau !!! geram betul aku masa to ... rasa nak mengamuk je ... dan miss berkata "kamu jpp kan fara" aku menjawab "ya" maka miss berkata semula "ititiud kamu teruk skunk" !!! huhhhh ........ arghhh ...

tiba lah masa utk membentangkan hasil kerja kami ... tenyata hasil kerja aku teruk !! ada saja miss mahu saiko aku lalau aku menitiskan air mata tanpa henti ... aku pown ta taw kenapa aku leyh jd cam tuh ... mybe aku tungkus lumus menyiapkan hasil kerja aku sowg2 dgn di bantu ieka sekadar alar kadar je dia nak bantu aku mybe dgn sbb itu lah aku teros menangis !!! aku pasrah aku geram aku kecewa ngan hasil kerja aku to ... tp apa2 pown aku mengambil pengajaran semua tu ... insyallah aku akan wat sebaik yg mgkin selepas ini ... kini miss memberi masa kepada kami utk menyiapkan dgn lengkap dan hantar pada esok hari ... alhamdulillah ... ku harap hasilnya akan puas hati ... terima kasih miss atas teguran miss to ... mgkin saya tak dapat terima tp saya harap ia akan menjadi 1 pedoman dalam hidup saya akan datang ... "PRESENTATION YG TAK MEMBERANSANGKAN PENSYARAH AKU"


seorang gadis menyuarakan suara hati

0 comments: