Blogger Templates

kesilapan daku !

akhirnya semula telh terungkrai oleh si dia ...
kini bru lah ku tahu apa masalahnya skunk !
ternyata aku yg bersalah dlm hal ini ...
aku pown ta ta nk npe aku tergamak wat die cm tuh !
aku ta sengaja ! sumpah ! benda ni terjadi bukan atas kerelaanku ...
ak syg dia sebenarnya waktu to ...
tp dgn cara dia membuatkan aku ta suka !
slalu kongkong aku ... mana aku na g sume nak tahu !
ssh la cam ni ... sbb to la aku jd cm tu ...
maaf atas apa yg telah terjadi sebelum ni ...

I LOVE U SO MUCH DEAR !

beby berjanji ta kan ulangi kesilapan to lgi ..
harap hubungan kita nih dpat keberktan dan diredhai oleh-Nya ...
jadikan lah apa yg berlaaku sebelum ni teladan wat kita ...
n beby berharap sgt yg cyg akan lupakan segala
kisah hitam yg membelengu dalam diri n hidup syg to ...


seorang gadis menyuarakan suara hati

0 comments: