Blogger Templates

nasihat seorang kawan ! thnkz (^_^)



ta mampu lg da wak­


1:05pm
asal menangis ?


kebaikan kita di pndang serong oleh owg yg kita syg sndiri­ ­
ta ge lg dah kan­ ­
*gne­ ­

hurmm jgn mcm tuhh weyh kan semua nie dugaan kau dengan dier contoh mcm aidil kau bole tahan kan sebab kau sayang dier , dengan faez pon kau kena buat la benda yang same .

tp tgn die ckp na naik kat mke aku wei kadang2 mulut die kurang ajar aku ta pnh ckp kau aku to suume dia yg mlekan dlu ... die yg mengajar aku sikap biadap ... ngan aidil ta pnh pown ta sama cam faiz nih beza sgt2­ ­
*cpt­ ­

habis faez yang kau dapat nk buat cm ne..
redha jelaa dier kan jenis mmg panas baran
kau sabar laa kang tak pasal2 korang putus lak..
satu benda kau jgn pernah same kan dier dengan aidil..
benda tuhh akan menyakitkan hati dier..

aku ta pnh ckp dpn die tp kdg2 aku terkenang sume to ... aku teringtkan aidil ... aku makan hati ngan faiz ni ... ni belom kawen lg die da perlakukan aku cam nih tah la ... dlu bukan milik die mcm2 ayat ide luahkan kat aku bila aku btl2 jd milik die ? ni yg die wat so cam ta gne aku jujur dah wei .. sama je cam dlu­ ­
seksa aku cm nih ..­ ­

sebenarnya ape masalh kau dengan dier ?sampai dier ckp kau ade jantan lain time dalam kelas.


sbb aku ta layan die then aku ta bg die handset ! that all­ ­
begang la aku to aku hempas nset­ ­
jenis aku ni kan ske cam tuh g pown tgn aku dah rengan je na baling sesuatu­ ­
so yg ada dpn mata nset­ ­

kecik je benda tuhh sebenarnyaa asal bole jadi besar cm tuhh.so skunk kau dengan dier mcm mane ??


sblm masuk klaz pb td die de ckp ngan aku 1 ayat­ ­
lepaz nih kau buat haluan kau aku buat haluan aku so thats mean die na lapzkan putus ! mmg la aku de ckp kat die "to hidup kau" that mean aku mksudkan aku dah ta mampu na larang dah to hidup die kunk aku larang sama je bnde to aku yg sakit hati teros die ungkap ayat tuh sakit la hati aku­ ­

tuhh yang kau masam muka dengan dier tuhhh..
dah laa korang jgn besarkan lagi hal nie mlm nie dier nk balik ipoh ann..
so baik2 kan laa

aku ta masam mke tp aku terkilan to jew kcik hati aku wei­ ­
igt aku ni ape­ ­
ble perlu nak­ ­
ta perl buang ?­ ­

kau jgn la pikir cm tuh kalau dier buat cm tuhh takde dier nk take care kat kau cmpai mcm tuh sekali
bawak kau jumpa mak bapak dier..

to dlu ?
skunk ? aku terasa teramat sgt ...
jahat sgt la aku nih smpai die layh ckp leih baik ta yah pose lau pose sama je?­ ­
ape mksud to ?­ ­

kalau dier tak series dengan kau ! dier takkan bawak kau jumpa mak bapak dier so tuhh mknenya dier serius laaa kau jgn la pikir bukn2 kau sayang dier an dier pon sayang kau,alh biase la tuhh dugaan bercinta an mmg la terase ape yang dier kat kau ! tapi kau kena sabar bia dier buat kite tapi jgnkite buat dier kalau dier mara kau2 pastu kau mara dier blik mknanya betol la tanggapan dier kat kau. so baik kau diam je fara mmg sakit tapi kau kena telan kalau kau betol2 sayang dier..




seorang gadis menyuarakan suara hati

0 comments: