Blogger Templates

tiba tiba

oke tiba tiba aku terbukak blog nie
aku tak tahu knpa tangan aku bukak blog nie huh
apakah yg terjadi ?
mungkin aku rindukan suasana dulu dulu
tapi tak mungkin ia akan kembali kan
so "life must go on"
erh jangan ingat aku nak kat kau plak yer
haha memang tak de lah
aku just remember kawan kawan aku dulu
masa zaman kolej komuniti dolu
macam macam kisah ada dalam nie
skunk aku da masuk zaman politeknik
mungkin blog baru dipenuhi dengan cerita zaman poli pulak kan
heee :D
ape ape pown aku rindukan korang semua
bila habis kolej je semua hilang entah ke mana
bila ajak jumpa macam macam jadi
ada yang jion ada yang tak join
macam tak best dah
tak pe lah mungkin masing masing dah sibuk ngan cara sendiri kan
chayokk kawan semoga berbahgia selalu yer

aku miss korang !
jage diri leklok yer bubbye
salam persahabatan dariku *farah*


seorang gadis menyuarakan suara hati

0 comments: